Objem dostupných dat roste exponenciálně, přesto nemáme data. Chybějí nám produktové informace, informace o přijetí produktů uživateli, informace pro automatizované zpracování, které by významně snižovalo náklady.
Rádi bychom Vás proto pozvali na konferenci E-commerce 4.0 zaměřenou na moderní nástroje pro řízení produktového portfolia a komunikaci se zákazníkem.
KDY: 15.4.2019, 10:00 – 15:00 hod. (registrace účastníků od 9:00 hod.)
KDE: Microsoft, Vyskočilova 1561/4a, Praha-Praha 4, Česká republika
Registrace účastníků
9:00 – 10:00
Úvodní slovo
Jiří Fuchs, Asociace CTIT
10:00 – 10:15
Dopolední blok
- Získávání a analýza názorů uživatelů na produkty
Vladimír Vacula, CYRRUS ADVISORY, a.s.
10:15 – 10:50 - Využití analýzy textu pro lepší pochopení zákazníka
Petr Hamerník, Geneea Analytics s.r.o.
10:50 – 11:25 - Zajištění potřebných produktových informací ve více jazycích pomocí strojového překladu
Petr Ondrášek, Lingea s.r.o.
11:25 – 12:00
Lehký oběd (zajištěn pořadatelem)
12:00 – 12:40
Odpolední blok
- Na jaké implementace služeb a rozšíření je dobré se zaměřit, tak abyste lépe poznali vaše zákazníky i e-shop samotný
Petr Ždánský, PeckaDesign, s.r.o.
12:40 – 13:00 - Co má a nemá budoucnost v online marketingu E-commerce projektů
Jakub Rejnuš, PeckaDesign, s.r.o.
13:00 – 13:20 - Big Data v automatizovaných e-mail marketingových kampaních
Lukáš Balek, VIVmail.cz s.r.o.
13:20 – 13:40 - Panelová diskuze E-commerce 2030
Moderuje Martin Vokřál, Asociace CTIT
13:40 – 14:20
Coffee break + Networking
14:20 – 15:00
Přednášející
Jiří Fuchs
Jiří je hlavním iniciátorem a předsedou Technologické platformy komunikačních nástrojů a internetu věcí. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Disponuje bohatými zkušenostmi s věděcko-výzkumnými projekty, působí rovněž v Radě pro komercionalizaci při Akademii věd v Českých Budějovicích.
Vladimír Vacula
Vláďa od roku 2011 působí na pozici BI IT Architect. Ve společnosti GoodData vedl projekty zaměřené na zlepšování analytických funkcí, návrh nových funkcí v návaznosti na požadavky produktového oddělení. Bohaté zkušenosti má také z oblasti implementace BI řešení u zákazníků.
Od roku 2018 působí ve společnosti CYRRUS ADVISORY v rámci týmu MTA, vyvíjejícího ve spolupráci s Mendelovou univerzitou v Brně software pro získávání a analýzu názorů uživatelů vybraného segmentu produktů. Zdrojová data jsou získána z různých veřejně přístupných webových stránek obsahující názory běžných uživatelů i odborníků. Výstupem je zobecněný sumarizovaný pohled na daný produkt, využívány jsou metody strojového učení a zpracování přirozeného jazyka.
Petr Hamerník
Petr byl ještě jako student matfyzu u vzniku firmy NetBeans, která vytvořila známé vývojové prostředí pro Javu. Později spoluzaložil českou pobočku firmy ChemAxon a 10 let se věnoval vývoji softwaru pro farmaceutické společnosti. Poslední čtyři roky pracuje na technologickém startupu Geneea.
Geneea Analytics je softwarová společnost, která se věnuje automatické analýze a robotickému vytváření textů. Zákazníci se na ni mohou obrátit s libovolnými textovými daty počínaje zákaznickou zpětnou vazbou (NPS), přes zákaznickou podporu, emaily a příspěvky na sociálních sítích, až po novinové články.
Petr Ondrášek
Petr je výkonným ředitelem společnosti Lingea, jejíž jazykové nástroje naleznete například v Microsoft Office nebo Adobe, a která pomocí neuronových sítí a strojového učení plánuje zlepšit překládání jazyků východní Evropy.
Petr je absolventem Pedagogické a Ekonomicko-správní fakulty MU, hovoří francouzsky, anglicky a rumunsky.
Petr Ždánský
Projektový manažer společnosti PeckaDesign, předního tvůrce velkých e-commerce projektů. Petr ukáže na jaké implementace služeb a rozšíření je dobré se zaměřit abyste poznali více vaše zákazníky a i e-shop samotný. To vše pro zvýšení efektivity vašeho eshopu. Zkušenosti čerpá z 5leté praxe v řízení vývoje backendu a frontendu e-shopů Electroworld.cz a Nay.sk.
Jakub Rejnuš
Marketingový ředitel společnosti PeckaDesign, předního tvůrce velkých e-commerce projektů. Jakub vám díky téměř 10letým zkušenostem v online marketingu na straně agentury nastíní, co má a nemá smysl a na co byste si měli dát pozor.
Lukáš Balek
Lukáš je marketingový manažer společnosti VIVmail.cz s.r.o., která se zabývá implementací pokročilého e-mail marketingu. Ve své přednášce “Jak využít Big Data pro běžné a automatizované e-mailingové kampaně představí praktické nápady a postupy, po kterých můžete hned s Big Data začít. “Projdeme to krok za krokem a ukážeme si, proč a kam e-mail marketing směřuje a jaké zkušenosti nám tento vývoj dal. Přednáška je určená pro firmy, které chtějí růst a využívat svá cenná data. Malá ochutnávka: geolokace nebo STO tak trochu jinak než je znáte.
Martin Vokřál
Martin pomáhá ambiciózním inovativním firmám s prosazením jejich produktů na trh. Navrhuje řešení, která využívají znalost nejmodernějších technologií, komplexních procesů v marketingu, produktového managementu a prodeje.
Martin vystudoval Univerzitu obrany, Fakultu ekonomiky a managementu a Masarykovu univerzitu, obor Právo a mezinárodní obchod. Díky pracovním zkušenostem ze společností Microsoft, CCV Informační systémy, CYRRUS ADVISORY, či Asitis má jedinečnou kombinaci znalostí z oblasti marketingu, obchodu, odborných IT znalostí a zkušenosti s řízením lidí.
Účast na konferenci není zpoplatněna, v případě Vašeho zájmu se prosím registrujte prostřednictvím registračního formuláře níže.
Za Technologickou platformu CTIT.
Jana Valová, jana.valova@ctit.cz, +420 734 622 343
Natálie Jarušková, natalie.jaruskova@ctit.cz, +420 775 424 320